Subject: ترامپ :
From: entekhab.ir

در خصوص تحريم هاى نفتى ايران، مقدارى اهسته تر عمل می كنيم / نبايد اجازه دهيم كه قيمت نفت صعود كند
Date: Mon, 18 May 2026 16:57:43 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--AC88436307236B7DD0AC5311E486FE03_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----AC88436307236B7DD0AC5311E486FE03_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----AC88436307236B7DD0AC5311E486FE03_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----AC88436307236B7DD0AC5311E486FE03_MULTIPART_MIXED--