Subject: آیت الله وحید خراسانی:
From: entekhab.ir

دورشدگان از اهل بیت(ع) بدون استثنا گرفتار افراط و تفریط هستند
Date: Thu, 28 May 2026 23:19:20 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--4654AA8CEFD451F9C1D2ED90B617707D_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----4654AA8CEFD451F9C1D2ED90B617707D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----4654AA8CEFD451F9C1D2ED90B617707D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----4654AA8CEFD451F9C1D2ED90B617707D_MULTIPART_MIXED--