Subject: گزارش واشنگتن پست از ارزیابی نهایی سیا:
From: entekhab.ir

بن سلمان دستور ترور خاشقچی را صادر کرده بود
Date: Wed, 15 Apr 2026 03:02:50 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--EECFFFB5C8386E5BB6BF2C548BB7B7E6_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----EECFFFB5C8386E5BB6BF2C548BB7B7E6_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----EECFFFB5C8386E5BB6BF2C548BB7B7E6_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----EECFFFB5C8386E5BB6BF2C548BB7B7E6_MULTIPART_MIXED--