Subject: فتح الله زاده:
From: entekhab.ir

امضا قرارداد با بازیکنان مصدوم فاجعه مدیریتی استقلال بود
Date: Fri, 29 May 2026 21:03:23 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--50CD6C48615FA3E00DFF8A972D849D7F_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----50CD6C48615FA3E00DFF8A972D849D7F_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----50CD6C48615FA3E00DFF8A972D849D7F_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----50CD6C48615FA3E00DFF8A972D849D7F_MULTIPART_MIXED--