Subject: در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی با حضور سران سه قوه و رییس کل بانک مرکزی چه گذشت؟/
From: entekhab.ir

تصويب پیشنهادات بانک مرکزی برای تسهیل و شفاف سازی مبادلات بانکی و مقابله موثرتر با پولشویی
Date: Sat, 30 May 2026 19:28:13 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--8576574DBAE67435418A1DC0178532E7_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----8576574DBAE67435418A1DC0178532E7_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----8576574DBAE67435418A1DC0178532E7_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----8576574DBAE67435418A1DC0178532E7_MULTIPART_MIXED--