Subject: وزیر انرژی عربستان:
From: entekhab.ir

اوپک در نشست ماه آوریل توافق کاهش تولید نفت را تمدید می کند
Date: Mon, 11 May 2026 13:40:37 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--02A34703A6AAA0C09EDCD19B49CE6E42_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----02A34703A6AAA0C09EDCD19B49CE6E42_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----02A34703A6AAA0C09EDCD19B49CE6E42_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----02A34703A6AAA0C09EDCD19B49CE6E42_MULTIPART_MIXED--