Subject: نماینده دادستان: پرویز کاظمی در ازای پرداخت تسهیلات ۶۰۰ میلیاردی به حسین هدایتی، عضو هیئت مدیره استیل آذین شده /
From: entekhab.ir

رشوه‌ ۲.۵ میلیاردی حسین هدایتی به عضو هیئت‌مدیره بانک سرمایه
Date: Sat, 06 Jun 2026 23:27:40 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--A9AE6E7880470B250CA8EE52922D4B08_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----A9AE6E7880470B250CA8EE52922D4B08_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----A9AE6E7880470B250CA8EE52922D4B08_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----A9AE6E7880470B250CA8EE52922D4B08_MULTIPART_MIXED--