Subject: مرکز پژوهش‌های مجلس:
From: entekhab.ir

پیشنهاد پرداخت وام ۳ میلیون تومانی برای تولد فرزند /  افزایش مبلغ وام ازدواج به ۲۵ میلیون تومان
Date: Wed, 06 May 2026 23:24:45 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--DF2B7BB9D7E7A30B5A6CC1F1844C25B7_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----DF2B7BB9D7E7A30B5A6CC1F1844C25B7_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----DF2B7BB9D7E7A30B5A6CC1F1844C25B7_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----DF2B7BB9D7E7A30B5A6CC1F1844C25B7_MULTIPART_MIXED--