Subject: واکنش اکبر نبوی، منتقد سینما به «فائضه» نوشتن «فائزه» توسط بهاره رهنما:
From: entekhab.ir

تعجب ندارد؛ سلبریتی ها بی‌سوادترین‌اند
Date: Sat, 30 May 2026 11:23:50 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--D4D519717E4FC069C3A568AC657E1451_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----D4D519717E4FC069C3A568AC657E1451_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----D4D519717E4FC069C3A568AC657E1451_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----D4D519717E4FC069C3A568AC657E1451_MULTIPART_MIXED--