Subject: نشریه آلمانی:
From: entekhab.ir

سازوکار ویژه مالی تاثیر تحریم های آمریکا را به حداقل می رساند
Date: Fri, 29 May 2026 00:22:39 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--7541847A02C7ADF350E12538A2C1283C_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----7541847A02C7ADF350E12538A2C1283C_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----7541847A02C7ADF350E12538A2C1283C_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----7541847A02C7ADF350E12538A2C1283C_MULTIPART_MIXED--