Subject: نصری، حقوقدان بین الملل:
From: entekhab.ir

پومپئو «بدتر شدن» زندگی «مردم» ایران را علناً دستاورد و هدفِ تحریم‌‌ها می‌خواند
Date: Fri, 29 May 2026 20:46:25 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--59C679E5C6F7DAB5CE864E6F58BA60DD_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----59C679E5C6F7DAB5CE864E6F58BA60DD_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----59C679E5C6F7DAB5CE864E6F58BA60DD_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----59C679E5C6F7DAB5CE864E6F58BA60DD_MULTIPART_MIXED--