Subject: فرمانده نیروی دریایی سپاه:
From: entekhab.ir

باورم شد مافیایی پشت ماجرای کشتی‌های چینی وجود دارد/ سپاه در برابر پایمال شدن حقوق صیادان ساکت نمی‌ماند
Date: Tue, 26 May 2026 09:22:49 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--DD959E191F3E33FA54C3585A895725E8_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----DD959E191F3E33FA54C3585A895725E8_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----DD959E191F3E33FA54C3585A895725E8_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----DD959E191F3E33FA54C3585A895725E8_MULTIPART_MIXED--