Subject: پیام آيت‌الله مکارم در مورد حمله به سفارت انگلیس:
From: entekhab.ir

پدرانه نصيحت مي‌كنم كه جوانان فراتر از قانون گام برندارند
Date: Sat, 30 May 2026 11:14:42 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--FEF36BC63D75ECBD5E8DF529913F9E7A_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----FEF36BC63D75ECBD5E8DF529913F9E7A_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----FEF36BC63D75ECBD5E8DF529913F9E7A_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----FEF36BC63D75ECBD5E8DF529913F9E7A_MULTIPART_MIXED--