Subject: ظریف: ما نظر خودمان را همیشه خدمت حضرت آقا می‌فرستیم /
From: entekhab.ir

به جای اینکه ترامپ را محکوم بکنید، چرا می‌آیید رئیس‌جمهور را محکوم می‌کنید؟ این کار چه نتیجه‌ای دارد؟ / مردم احساس می‌کنند که صدا و سیما با زاویه با این دولت رفتار می‌کند / همکاری با FATF نیست که باعث می‌شود اطلاعات شما لو برود؛ قرار گرفتن در فهرست سیاه آن است که باعث می‌شود که دیگران از شما سوالات بیشتری بکنند
Date: Sat, 13 Jun 2026 01:02:01 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--20F9D35166D39EA0AE76C6596E0B7F9D_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----20F9D35166D39EA0AE76C6596E0B7F9D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----20F9D35166D39EA0AE76C6596E0B7F9D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----20F9D35166D39EA0AE76C6596E0B7F9D_MULTIPART_MIXED--