Subject: معاون خزانه‌داری آمریکا:
From: entekhab.ir

927 موسسه، فرد، کشتی و هواپیمای ایرانی تحت تحریم‌های آمریکا قرار دارد
Date: Sat, 30 May 2026 15:43:03 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--4AE0FE3B79FE508B9539F61344206AF1_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----4AE0FE3B79FE508B9539F61344206AF1_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----4AE0FE3B79FE508B9539F61344206AF1_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----4AE0FE3B79FE508B9539F61344206AF1_MULTIPART_MIXED--