Subject: رئیس جمعیت هلال احمر:
From: entekhab.ir

امدادرسانی به بیش از ۳۷ هزار حادثه‌دیدۀ سیل در گلستان/ورود ارتش و سپاه به کار یاری‌رسانی
Date: Fri, 29 May 2026 23:03:27 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--32D5AB915531078BFA3DDB35F036B10D_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----32D5AB915531078BFA3DDB35F036B10D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----32D5AB915531078BFA3DDB35F036B10D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----32D5AB915531078BFA3DDB35F036B10D_MULTIPART_MIXED--