Subject: نماینده مجلس:
From: entekhab.ir

رئیس جمهور بیشتر به لرستان توجه کند/ دورود در معرض سیل بزرگ است اما کسی به فکر آن نیست
Date: Thu, 28 May 2026 00:02:36 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--34026F68F326106C9C0E4C0019D24B9F_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----34026F68F326106C9C0E4C0019D24B9F_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----34026F68F326106C9C0E4C0019D24B9F_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----34026F68F326106C9C0E4C0019D24B9F_MULTIPART_MIXED--