Subject: رئیس کل بانک مرکزی:
From: entekhab.ir

بانکها با اعطای تسهیلات هدفمند به رونق تولید کمک کنند / بودجه 98 امکان پاسخگویی به خسارت های سیل را ندارد؛ استفاده از منابع صندوق توسعه ملی ضروری است
Date: Sat, 30 May 2026 11:15:48 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--C0064B5BE86D5B10FF96F4C6B4FB71C4_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----C0064B5BE86D5B10FF96F4C6B4FB71C4_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----C0064B5BE86D5B10FF96F4C6B4FB71C4_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----C0064B5BE86D5B10FF96F4C6B4FB71C4_MULTIPART_MIXED--