Subject: لاریجانی:
From: entekhab.ir

آمریکایی‌ها نقش تروریست اقتصادی را بازی می‌کنند/ ایران با تحریم از پا درنمی‌آید
Date: Sat, 30 May 2026 03:15:36 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--39A1C4461D5F60091C0B20D158ED11BE_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----39A1C4461D5F60091C0B20D158ED11BE_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----39A1C4461D5F60091C0B20D158ED11BE_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----39A1C4461D5F60091C0B20D158ED11BE_MULTIPART_MIXED--