Subject: روحانی: اگر فداکاری نیروهای سپاه نبود دستکم دو کشور منطقه تحت کنترل داعش بود /
From: entekhab.ir

خواهان اجرای کامل تعهدات دو طرف در توافق برجام هستیم /مکرون: فرانسه و شرکای اروپایی به طور جدی تعهدات خود را برای اجرای تمام مفاد برجام دنبال می کنند
Date: Sat, 30 May 2026 21:46:47 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--81A54A05D45D71B91761DF44C412DBD9_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----81A54A05D45D71B91761DF44C412DBD9_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----81A54A05D45D71B91761DF44C412DBD9_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----81A54A05D45D71B91761DF44C412DBD9_MULTIPART_MIXED--