Subject: فرمانده نیروی هوایی ارتش:
From: entekhab.ir

جنگنده‌های «کوثر» و «صاعقه» در رژه روز ارتش پرواز می کنند
Date: Sat, 30 May 2026 04:29:24 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--A669D20CF471E0575E4660A986C6F2BE_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----A669D20CF471E0575E4660A986C6F2BE_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----A669D20CF471E0575E4660A986C6F2BE_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----A669D20CF471E0575E4660A986C6F2BE_MULTIPART_MIXED--