Subject: ویدیو/ برنی سندر چگونه مجریان فاکس نیوز را کیش و مات کرد؟
From: entekhab.ir

گزارش واشنگتن پست را تماشا کنید
#زیرنویس_فارس
Date: Sat, 13 Jun 2026 05:06:42 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--ADBBC88EC3212DD0566441C5393481F4_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----ADBBC88EC3212DD0566441C5393481F4_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----ADBBC88EC3212DD0566441C5393481F4_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----ADBBC88EC3212DD0566441C5393481F4_MULTIPART_MIXED--