Subject: لاریجانی:
From: entekhab.ir

صادرات برخی اقلام کاری اشتباه بود / از یک طرف دام زنده را با هواپیما وارد می‌کنیم ؛بعد صادرات دام زنده هم می‌کنیم /  روحانی بابت تفکیک نشدن وزارت صمت بارها از ما گله کرده
Date: Sat, 30 May 2026 08:49:37 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--99281DBF951FB4281B82CB6668472EB2_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----99281DBF951FB4281B82CB6668472EB2_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----99281DBF951FB4281B82CB6668472EB2_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----99281DBF951FB4281B82CB6668472EB2_MULTIPART_MIXED--