Subject: وزير بهداشت:
From: entekhab.ir

با اجراي برنامه پزشك خانواده بساط زيرميزي از نظام سلامت رخت برمي‌بندد
Date: Sat, 30 May 2026 14:07:15 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--4EAC74D9FD394BFF24D2741BF6E4BF56_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----4EAC74D9FD394BFF24D2741BF6E4BF56_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----4EAC74D9FD394BFF24D2741BF6E4BF56_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----4EAC74D9FD394BFF24D2741BF6E4BF56_MULTIPART_MIXED--