Subject: خبرگزاری فرانسه:
From: entekhab.ir

'فراخوان تحریم' مهمترین ابزار چینی ها در جنگ تجاری با آمریکا
Date: Fri, 01 May 2026 23:41:25 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--4E618524718B53E02542ABB1681717EE_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----4E618524718B53E02542ABB1681717EE_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----4E618524718B53E02542ABB1681717EE_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----4E618524718B53E02542ABB1681717EE_MULTIPART_MIXED--