Subject: وزیر دفاع موقت آمریکا:
From: entekhab.ir

ایران از لحاظ فعالیت‌های سایبری و دریایی، تهدید بزرگی محسوب می‌شود
Date: Thu, 28 May 2026 17:31:22 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--AF2B02A893A03CE195DA4080ECE64870_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----AF2B02A893A03CE195DA4080ECE64870_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----AF2B02A893A03CE195DA4080ECE64870_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----AF2B02A893A03CE195DA4080ECE64870_MULTIPART_MIXED--