Subject: رئیس قوه قضائیه: پرونده لواسانات در حال پیگیری است / امروز کسی تردید ندارد که باید از فضای مجازی برای تسهیل دسترسی مردم و انتقال اطلاعات استفاده شود /
From: entekhab.ir

کسانی  که خبر از فساد دهند، مورد تشویق قرار می‌دهیم / اعلام کرده‌ایم که آرای قضات در منظر همگان قرار گیرد و در سامانه‌ای همه آرای قضایی بدون ذکر نام درج شود
Date: Sat, 30 May 2026 15:17:45 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--266D2A068916D401E6DD22EB21D8869F_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----266D2A068916D401E6DD22EB21D8869F_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----266D2A068916D401E6DD22EB21D8869F_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----266D2A068916D401E6DD22EB21D8869F_MULTIPART_MIXED--