Subject: عطریانفر: برخلاف ادعای کیهان، هیچ سناریویی برای عکس گرفتن از توکلی و بهزاد نبوی در کار نبود؛ بر این روزنامه، حرجی نیست /
From: entekhab.ir

نبوی: آن عکس، نماد گفت‌وگوی ملی تلقی شد / توکلی: سر موضع خودمان هستیم؛ از گفت‌وگو و تفاهم دفاع می‌کنم به این شرط که افراد موضع خود را نسبت به وقایع ۸۸ تعیین کنند
Date: Thu, 14 May 2026 04:59:01 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--8F32BDC4FE378D1BC9D934DAC8EFAC98_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----8F32BDC4FE378D1BC9D934DAC8EFAC98_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----8F32BDC4FE378D1BC9D934DAC8EFAC98_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----8F32BDC4FE378D1BC9D934DAC8EFAC98_MULTIPART_MIXED--