Subject: پلیس: نجفی در نامه خود مدعی شده بود که همسرش به او خیانت کرده / او پس از این خیانت، بارها خواستار طلاق شده بود /
From: entekhab.ir

انگیزه این جنایت همین ارتباط بود / جنازه میترا استاد را راننده نجفی پیدا کرد / موبایل‌های همسر نجفی در خانه دیگری کشف شد
Date: Wed, 13 May 2026 21:58:58 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--BCB8487BA5EAF09AAB1D369E86176E35_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----BCB8487BA5EAF09AAB1D369E86176E35_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----BCB8487BA5EAF09AAB1D369E86176E35_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----BCB8487BA5EAF09AAB1D369E86176E35_MULTIPART_MIXED--