Subject: روایت سید محمود دعایی از ماه‌های منتهی به جنگ ایران و عراق:
From: entekhab.ir

عراقی‌ها اصرار داشتند یک شخصیت رسمی خارج از دولت موقت با صدام مذاکره کند
Date: Sat, 02 May 2026 15:47:08 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--696F54F35CEFB76FEFC73111EBC6C20C_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----696F54F35CEFB76FEFC73111EBC6C20C_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----696F54F35CEFB76FEFC73111EBC6C20C_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----696F54F35CEFB76FEFC73111EBC6C20C_MULTIPART_MIXED--