Subject: ویدیو/ از ماجرای پول های پرحاشیه کمپین های کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا چه می دانید؟
From: entekhab.ir

+زیرنویس فارسی
Date: Sun, 24 May 2026 23:09:01 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--51361821866E187758370D42A4D35EA3_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----51361821866E187758370D42A4D35EA3_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----51361821866E187758370D42A4D35EA3_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----51361821866E187758370D42A4D35EA3_MULTIPART_MIXED--