Subject: ویدیو/ اظهارات تند و تیز یک نماینده خطاب به کریمی قدوسی را ببینید:
From: entekhab.ir

چند وقت جنگ بودی؟ کی به تو شناسنامه ایرانی داده؟  کی شما ایرانی شدید که ما ایرانی نبودیم
Date: Wed, 20 May 2026 19:32:18 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--547DAF300205D3E113D3943034D89EC1_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----547DAF300205D3E113D3943034D89EC1_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----547DAF300205D3E113D3943034D89EC1_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----547DAF300205D3E113D3943034D89EC1_MULTIPART_MIXED--