Subject: سخنگوی وزارت امور خارجه:
From: entekhab.ir

تشدید رویکردهای امنیتی-پلیسی، به حل بحران بحرین کمکی نمی‌کند
Date: Thu, 28 May 2026 15:56:41 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--90D07FCB6E482D58F58845B200689812_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----90D07FCB6E482D58F58845B200689812_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----90D07FCB6E482D58F58845B200689812_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----90D07FCB6E482D58F58845B200689812_MULTIPART_MIXED--