Subject: رئیس قوه قضائیه:
From: entekhab.ir

اصلاح کردن نظام ارجاع می‌تواند بسیاری از بدبینی‌ها را ساماندهی کند/ حکم نهایی و بدوی باید به یکدیگر نزدیک شود
Date: Sat, 13 Jun 2026 05:12:32 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--0A7E628387A87D1F2FA2854CB6C532BB_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----0A7E628387A87D1F2FA2854CB6C532BB_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----0A7E628387A87D1F2FA2854CB6C532BB_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----0A7E628387A87D1F2FA2854CB6C532BB_MULTIPART_MIXED--