Subject: رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور:
From: entekhab.ir

۴۳ هزار مجوز استخدامی برای آموزش و پرورش صادر کرده‌ایم
Date: Sat, 30 May 2026 14:35:44 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--D635E985FE3EB3A568C303BD6905C118_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----D635E985FE3EB3A568C303BD6905C118_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----D635E985FE3EB3A568C303BD6905C118_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----D635E985FE3EB3A568C303BD6905C118_MULTIPART_MIXED--