Subject: ‏سید حسن نصرالله:
From: entekhab.ir

به ارتش اسرائیل می‌گویم، از امشب منتظر ما باشید، نه فقط در مرزها/  تعرض دیشب اسرائیل، بسیار خطرناک بود
Date: Sat, 30 May 2026 18:59:04 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--3B7E666863DC3302A90380A0A1CE4B73_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----3B7E666863DC3302A90380A0A1CE4B73_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----3B7E666863DC3302A90380A0A1CE4B73_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----3B7E666863DC3302A90380A0A1CE4B73_MULTIPART_MIXED--