Subject: كنايه محسن هاشمی به جدال لفظی آيت الله يزدی و آملی لاريجانی:
From: entekhab.ir

امروز جای مسئولاني كه آبروی خود را فدای انقلاب و مردم كردند، خاليست / آیت الله هاشمی با وجود آنکه در معرض و دریافت کننده اطلاعات و اسرار تخریب کنندگان بود، هیچگاه در تقابل از این اطلاعات استفاده نکرد
Date: Sat, 30 May 2026 15:14:14 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--170F9A6C4BEC37C0896E13A324EFC8E2_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----170F9A6C4BEC37C0896E13A324EFC8E2_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----170F9A6C4BEC37C0896E13A324EFC8E2_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----170F9A6C4BEC37C0896E13A324EFC8E2_MULTIPART_MIXED--