Subject: روحانی در بدو ورود به نیویورک:
From: entekhab.ir

پیام ملت های منطقه، صلح و پایان هرگونه مداخله جویی در منطقه حساس خلیج فارس و خاورمیانه است/ ملت ایران، ملت مقاومت و ایستادگی بوده و خواهان بازگشت همگان به مقررات و قانون است
Date: Sat, 30 May 2026 11:43:47 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--72BF7697A445BAAB4956A15A4DFEE54F_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----72BF7697A445BAAB4956A15A4DFEE54F_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----72BF7697A445BAAB4956A15A4DFEE54F_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----72BF7697A445BAAB4956A15A4DFEE54F_MULTIPART_MIXED--