Subject: یادداشت‌های علم، پنجشنبه ۳ مهر ۱۳۵۴ تا یکشنبه ۶ مهر ۱۳۵۴:
From: entekhab.ir

تیمسار نصیری، رئیس ساواک، صاحب جزیره کیش است
Date: Sat, 06 Jun 2026 06:47:08 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--94132F2996F46D89C62591BA990A5C15_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----94132F2996F46D89C62591BA990A5C15_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----94132F2996F46D89C62591BA990A5C15_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----94132F2996F46D89C62591BA990A5C15_MULTIPART_MIXED--