Subject: یادداشت‌های علم، پنجشنبه ۳ مهر ۱۳۵۴ تا یکشنبه ۶ مهر ۱۳۵۴:
From: entekhab.ir

تیمسار نصیری، رئیس ساواک، صاحب جزیره کیش است
Date: Sat, 18 Apr 2026 12:38:33 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--6432FCE551ED404508FDFF07B9EB9CC1_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----6432FCE551ED404508FDFF07B9EB9CC1_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----6432FCE551ED404508FDFF07B9EB9CC1_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----6432FCE551ED404508FDFF07B9EB9CC1_MULTIPART_MIXED--