Subject: یادداشت‌های اعتمادالسلطنه، دوشنبه، 6 مهر 1270 /
From: entekhab.ir

ناصرالدین‌شاه: خیال دارم سفر هشت‌ساله بکنم، ولیعهد را به جای خودم در تهران بگذارم
Date: Sat, 30 May 2026 18:43:13 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--56701380EB05B9E83C455BEA7EBA5D4B_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----56701380EB05B9E83C455BEA7EBA5D4B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----56701380EB05B9E83C455BEA7EBA5D4B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----56701380EB05B9E83C455BEA7EBA5D4B_MULTIPART_MIXED--