Subject: روحانی در دیدار رئیس جمهور ارمنستان:
From: entekhab.ir

توسعه روابط با کشورهای همسایه از جمله ارمنستان از اصول سیاست خارجی ایران است/ تاکید بر ارتباط بیشتر بخش های خصوصی دو کشور و توسعه همکاریهای اقتصادی در ابعاد دو جانبه و منطقه ای
Date: Sat, 30 May 2026 14:07:14 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--1367ECD5ADD126E0FE7A3CEB9369309A_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----1367ECD5ADD126E0FE7A3CEB9369309A_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----1367ECD5ADD126E0FE7A3CEB9369309A_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----1367ECD5ADD126E0FE7A3CEB9369309A_MULTIPART_MIXED--