Subject: گوهر خیراندیش:
From: entekhab.ir

جشنواره فیلم فجرامسال یکی از جالبترین دورههاست/ از دوبله شدن نقشم ناراضی ام
Date: Thu, 30 Apr 2026 06:43:51 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--6299D55492EFB4CB17C50BF24B4D0965_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----6299D55492EFB4CB17C50BF24B4D0965_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----6299D55492EFB4CB17C50BF24B4D0965_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----6299D55492EFB4CB17C50BF24B4D0965_MULTIPART_MIXED--