Subject: استاندار کرمانشاه:
From: entekhab.ir

مشکل تردد زوار از ‌بغداد حل نشود، مسیر جایگزین اعلام می‌کنیم
Date: Thu, 28 May 2026 21:03:44 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--FB4AC16290FEBDD60B22B82453AFCDF2_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----FB4AC16290FEBDD60B22B82453AFCDF2_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----FB4AC16290FEBDD60B22B82453AFCDF2_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----FB4AC16290FEBDD60B22B82453AFCDF2_MULTIPART_MIXED--