Subject: یادداشت‌های علم، یکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۵۴:
From: entekhab.ir

سفیر نروژ می‌گفت با بالا بردن قیمت نفت، مخارج کشفیات تازه را برای ما آسان ساختید
Date: Sat, 30 May 2026 00:16:25 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--853D16524C2D9310BB38A41BC1A6CEBB_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----853D16524C2D9310BB38A41BC1A6CEBB_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----853D16524C2D9310BB38A41BC1A6CEBB_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----853D16524C2D9310BB38A41BC1A6CEBB_MULTIPART_MIXED--