Subject: یادداشت‌های روزانه اعتمادالسلطنه، شنبه ۲۹ مهر ۱۲۶۷ /
From: entekhab.ir

شاه: می‌خواهم امورات دولت را به مجلس وزرا تسلیم کنم
Date: Tue, 12 May 2026 01:37:21 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--1E5A4DAD1C070F31FD3376584B3EF71A_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----1E5A4DAD1C070F31FD3376584B3EF71A_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----1E5A4DAD1C070F31FD3376584B3EF71A_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----1E5A4DAD1C070F31FD3376584B3EF71A_MULTIPART_MIXED--