Subject: روایت داریوش فروهر از درگذشت حاج آقا مصطفی خمینی /
From: entekhab.ir

با شنیدن این خبر جشن حزب ملت ایران به عزا تبدیل شد
Date: Tue, 12 May 2026 01:40:59 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--3A2E63F65C55E2B2E2F016960726D0E1_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----3A2E63F65C55E2B2E2F016960726D0E1_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----3A2E63F65C55E2B2E2F016960726D0E1_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----3A2E63F65C55E2B2E2F016960726D0E1_MULTIPART_MIXED--