Subject: یادداشت‌های علم، سه‌شنبه ۲ آبان ۱۳۵۱:
From: entekhab.ir

به شاهدخت شهناز گفتم: شوهر شما پسره جُعلق پدرسوخته‌‌ایست
Date: Thu, 14 May 2026 12:26:38 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--BC85277F1877250EFF2FB2380B8CDA5E_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----BC85277F1877250EFF2FB2380B8CDA5E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----BC85277F1877250EFF2FB2380B8CDA5E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----BC85277F1877250EFF2FB2380B8CDA5E_MULTIPART_MIXED--