Subject: یادداشت‌های روزانه اعتمادالسلطنه، جمعه، ۴ آبان ۱۲۶۲:
From: entekhab.ir

در خزانه دیناری پول موجود نیست
Date: Fri, 29 May 2026 23:02:37 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--FDBF758BA8CC30755E0D8CBCA70094ED_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----FDBF758BA8CC30755E0D8CBCA70094ED_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----FDBF758BA8CC30755E0D8CBCA70094ED_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----FDBF758BA8CC30755E0D8CBCA70094ED_MULTIPART_MIXED--