Subject: يادداشت‌های اعتمادالسلطنه؛ یکشنبه، ۸ آبان ۱۲۶۰:
From: entekhab.ir

شاه مرا سر حمام احضار فرمودند روزنامه خواندم
Date: Fri, 29 May 2026 21:57:14 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--13034E94566E1BB52F6DA9D8198FE752_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----13034E94566E1BB52F6DA9D8198FE752_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----13034E94566E1BB52F6DA9D8198FE752_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----13034E94566E1BB52F6DA9D8198FE752_MULTIPART_MIXED--