Subject: یادداشت‌های علم، پنجشنبه ۹ آبان ۱۳۵۳:
From: entekhab.ir

عراقی‌ها از یک طرف با ما مذاکره می‌کنند و از طرف دیگر به ما فحش می‌دهند
Date: Sun, 10 May 2026 16:33:51 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--17AE815D5D19159535C61D236A5FE20D_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----17AE815D5D19159535C61D236A5FE20D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----17AE815D5D19159535C61D236A5FE20D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----17AE815D5D19159535C61D236A5FE20D_MULTIPART_MIXED--